Indtast din registrerede e-mail:
Indtast ny adgangskode:

Marianne Settnes, General Counsel og formand for Fondsmæglerforeningen

Marianne Settnes er General Counsel hos Fondsmæglerselskabet Maj Invest A/S med ansvar for jura og compliance. Marianne er advokat (L) og har en MBA.

Marianne har været hos Maj Invest siden etableringen af selskabet i 2005, og forud for det har Marianne været advokat i en årrække hos et af de større danske advokatfirmaer.

Marianne Settnes har været formand for Den Danske Fondsmæglerforening siden 2006.

Marianne repræsenterer foreningen i Finanstilsynets ESMA-forum og er medlem af Ankenævnet for Fondsmæglerselskaber.

Martin Dam Lind, CFO/COO og næstformand for Fondsmæglerforeningen

Martin Dam Lind har siden 2015 været CFO og COO i Fondsmæglerselskabet Investering & Tryghed A/S.

Martin har tidligere været 5 år i Jyske Invest som Head of Operations. Forud for det var han i hhv. Nykredit Banks treasury afdeling og i Danske Banks markets funktion.

Martin er uddannet cand.oecon fra Aarhus Universitet og sidder desuden i Fondsmæglerforeningens Regnskabsudvalg.​

Jim Isager Larsen, CEO

Jim har siden 2019 været direktør i Nordflint Capital Partners Fondsmæglerselskab A/S.

Jim har tidligere været 20 år i Nykredit.

Jim er uddannet cand.polit fra Københavns Universitet og CFA Charterholder, og sidder desuden i Fondsmæglerforeningens Regnskabs- og Complianceudvalg.​

Palle Broman, CEO

Palle Broman er CEO i fondsmæglerselskabet Marselis, hvortil han kom i 2016.

Tidligere har Palle arbejdet en årrække i Jyske Bank med flere forskellige ansvarsområder - afsluttende med ansvaret for Markedsregulering.

Palle er uddannet Cand. Scient. Oecon fra Århus.

Martin Fjordlund Smidt, COO & Direktør

Martin Fjordlund Smidt har siden 2016 været ansat i BankInvest-koncernen, og har siden maj 2020 været Direktør i investeringsforvaltningsselskabet BI Management A/S, og har siden 2023 været COO i koncernen.

Martin har tidligere været 11 år i Nordea, hvoraf knap 6 år var i Nordea Asset Management - bl.a. i rollen som Nordisk Chief Risk Officer i Nordea Funds Oy.

Martin er uddannet cand.mag.phil fra Københavns Universitet – og har desuden en MBA fra Henley Business School.

Den danske Fondsmæglerforening

Slotsholmsgade 1